Google Ana Sayfa Yap – Videolu ve Resimli Anlatım

Kategori: İnternet | Tarih: 08 Haziran 2010 | Yorum: 126 Tane

Mozilla Firefox ta ve İnternet Explorer de Google Ana Sayfam Olsun, Google Ana Sayfam Yapamıyorum, Google Ana Sayfa Nasıl Yapılır, Türkçe Google Ana Sayfa Yapmak, Mozilla Firefox Google Ana Sayfa Yap, İnternet Explorer Google Ana Sayfa Yap..

Hazırladığım Video da İlk Önce Mozilla Firefox‘ta Google Ana Sayfa Yapmayı Anlattım, Video’nun Diğer Yarısında da İnternet Explorer ‘da Google Ana Sayfa Yapmayı Anlattım..
(Video Kısa ve Kolay Anlaşılır..)

Anlamadığınız Nokta Olursa veya Eklemek İstediğiniz Var ise Yorum Yaparak Bildirebilirsiniz..

"Google Ana Sayfa Yap – Videolu ve Resimli Anlatım" Konusu: 126 Yorum



  1. taner diyor ki:

    Ya bende üst karakterler yok araçlar, seçeneği yok, sağ üst köşede üst üst üç çizgi var oradan ayarlar diyorum çıkmıyor.

  2. İsimsiz diyor ki:

    Allah ne muradınız varsa versin çok teşekkür ederim.

  3. mehmetcan güler diyor ki:

    Süpersiniz sağolun.

  4. ümit diyor ki:

    Siteye giriş yapmak için tıkladığımda yeni sekmede açıyor sürekli nasıl iptal edebilirim acaba.

  5. Melih diyor ki:

    Videolu anlatım süper olmuş.

  6. faruk akkoç diyor ki:

    Kardeş bir şey soracağım. Ben bu Google ye tıklıyorum karşıma Avira çıkıyor bir virüs programı. Bir virüsü kaldırıyordum yanlışlıkla bunu ben Google de giriş yaptım o çıkıyor. Ona da Google yazmam lazım düzelmesi için lütfen yardım edin cevaplarsanız teşekkürler şimdiden çok ama çok teşekkür.

  7. rüyan diyor ki:

    Arkadaşlar benim Bilgisayarıma incredibar diye bir Şey Geldi. Ne Yaptıysam Gitmiyor. Lütfen Yardımcı Olur musunuz? Ne yapmam gerekir? Şimdiden Çok Teşekkür Ederim.

  8. thegztci diyor ki:

    Tarayıcını tamamen kaldır düzelir olmazsa combofix ile tarattır çözülür.

  9. Ad3m diyor ki:

    Arkadaşlar benim sorunun şu; Mozilla Firefox, Google Chrome, İnternet Explorer 8 filan yüklüyorum. Google Chrome tıkladığımda karşıma Google Chrome geleceğine eski İnternet Explorer geliyor. Bu Mozilla Firefox ve öbüründe de oluyor buna bir çözüm üretir misiniz lütfen.

  10. cihat diyor ki:

    Ana sayfama homepage diye bir site geldi yanlışlıkla ben yaptım ama geri bir türlü tekrar Google yi getiremiyorum.

    • fblibabaa diyor ki:

      Bendede aynı sorun var kardeş bulabilirsen lütfen bana da söyle :/

    • yiğit diyor ki:

      Bak ayarlar bölümüne gir oradan gerçek Google nin url sini bul url yi kopyala yapıştır çıkıp tekrar gir karşına artık hep Google çıkacaktır.

  11. Nilüfer diyor ki:

    Mystart.incredibar mozillaya bir bulaştı bir daha gitmiyor. Kurtarın beni bundan ayarlardan Google yi ana sayfam yapıyorum olmuyor. Yardım edin lütfen acil.

  12. sinan diyor ki:

    Teşekkürler çok kolay tarif etmişsiniz işimize yaradı.

  13. pccomp diyor ki:

    Admin kardeşime çok çok teşekkür ederim. Bende de Chromede açılış sayfası Google olduğu halde başka sayfa açılıyordu, yardımınızla düzeldi. Tekrar teşekkür.

  14. ysmn diyor ki:

    Mystart bir türlü kaldıramıyorum, seçeneklerden yaptım gene aynı duruyor yardımcı olabilir misiniz? My start dan kurtarın beni.

  15. derya diyor ki:

    Ben Google Chrome kullanıyorum ve istediğiniz işarete basıyorum ama ayarlar diye bir şey çıkmıyor araçlar seçenekler filan çıkıyor. Lütfen yardım edin

    • Admin diyor ki:

      Derya Madem Orayı Bulamadım Al Sana Kısa Yolu; Bu Linki, chrome://chrome/settings/ Google Chrome da Yeni Sekme Aç Oraya Yapıştır ve Aç.
      Daha Sonra Orta Kısımda Başlangıçta Kısmı Var, Oradaki Şıklardan; “Belirli Bir Sayfayı Veya Sayfaları Aç. Sayfaları Ayarla” Şıkkındaki Sayfaları Ayarla Yazısını Tıkla Oraya Google’ın Adresini Yaz Tamam’ı Tıkla.

  16. özcan diyor ki:

    başka bir site giriş sayfam olmuş değiştiremiyorum. lütfen yardım edin.

    • cemre diyor ki:

      Evet ya bende znoo net açılıyor ama aslında Google Chrome yüklü ama Google açılsın istiyorum ama znoo net açılıyor. Ne kadar çok araştırdım ama cevabını bulamıyorum. Lütfen yardım edin :( ):
      Ya lütfen ya bende Google Chrome var onun vidosunu da çıkarın lütfen :(

      • Admin diyor ki:

        Cemre, Google Chrome Tarayıcını Aç. Sağ Üstte İngiliz Anahtarı Simgesi Var Orayı Tıkla, Açılan Menüden Ayarları Tıkla, Sonraki Açılan Sayfada Sol Üstte Ayarlar Menüsünü Tıkla, Orta Kısımda Başlangıçta Kısmı Var, Oradaki Şıklardan; “Belirli Bir Sayfayı Veya Sayfaları Aç. Sayfaları Ayarla” Şıkkındaki Sayfaları Ayarla Yazısını Tıkla Oraya Google’ın Adresini Yaz Tamam’ı Tıkla.

  17. Emin Talha diyor ki:

    Çok Teşekkür Ederim. Allah Razı Olsun Bu Bilgileri Bizimle Paylaştığın İçin…

  18. 'SoNOsMaNLı|CcC diyor ki:

    Sağol arkdadaşım senin bilgilerinden az kullandım ama kendim buldum yinede kullandım helal.

  19. umut diyor ki:

    Ben google chromeyi açıyorum karşıma normal internet explorer çıkıyor nasıl düzeltebilirim bilgisi olan varsa banada anlatırsa memnun olurum.

  20. blackwhite_1903 diyor ki:

    Merhaba Mozilla Firefox ta yeni sekmeyi tıkladığımda Mystart Incredibar diye arama motoru çıkıyor iptal edemiyorum silemiyorum da bilginiz var mı?

    • Admin diyor ki:

      blackwhite_1903, O Tarz Durum Benim Başımada Gelmişti. Mozilla Firefox Eklenti Kısmından ve Program Ekle Kaldırdan Sorunlu Programı Kaldırdım, About:Config ten Düzenleme Yaptım Ama Yeni Sekme Açınca Yine O Toolbarın Sayfası Açılıyordu.

      Bende Yer İmlerimi (Sık Kullanılanları) Yedekledim, Mozilla Firefoxu Tamamen Silip Yeniden Kurdum. Eklentilerimi, Temamı ve Yer İmlerimi Yeniden Yükledim Düzeldi.

  21. mahmut diyor ki:

    Kardeş ben googlede birşey araştıracağım yazıyorum özel arama motorunda çıkıyor nasıl onu silerim.

  22. hakan diyor ki:

    Fatih uygula deyip tamam demen gerekli.

  23. cihan diyor ki:

    ya arkadaşlar benim açılış sayfamda araç çubuğu yok ne yapacağım? LÜTFEN YARDIM EDİN!!!!

  24. fatih diyor ki:

    Kardeş ben firefox ve google chrome a girdiğimde avg diye bir arama motoru cıkıyor ben normal google yapıyorum tamam diyorum tekrar açıyorum yine avg çıkıyor.

  25. aykut22 diyor ki:

    Kardeş ben seçeneklerden açıyorum bir tane çıkıyor o da bağlantılar genel filan çıkmıyor yardım edermisin birde anasayfam açılıyor ilkte googleye tıklıyorum tekrar anasayfam açılıyor bi türlü yapamadım çok uğrastım.

  26. Cemil diyor ki:

    Usta süpersin güzel anlatmışsın

  27. gül diyor ki:

    Güzel anlatmışsında benim googlemde araçlar bölümü yok ben nasıl yapıcam o zaman lütfen yardım edin :(

    • Admin diyor ki:

      Gül Bu Video Mozilla Firefox ve İnternet Explorer İcin Geçerli Ama Sen Google Chrome Kullanıyorsun Belli ki.
      Google Chrome Tarayıcını Aç, Sağ Üstte İngiliz Anahtarı Simgesi Var Orayı Tıkla, Açılan Menüden Ayarları Tıkla, Sonraki Açılan Sayfada Sol Üstte Ayarlar Menüsünü Tıkla, Orta Kısımda Başlangıçta Kısmı Var, Oradaki Şıklardan; “Belirli Bir Sayfayı Veya Sayfaları Aç. Sayfaları Ayarla” Şıkkındaki Sayfaları Ayarla Yazısını Tıkla Oraya Google’ın Adresini Yaz Tamam’ı Tıkla.

    • ömer diyor ki:

      Arama çubuğunun altına farenin ters kısmına tıklayım komut çubuğu yazan yere tıklayın. orada ev var ona tıklayıp giriş sayfanızı google yapın.

  28. ibrahim diyor ki:

    1 numara bir site ;)

  29. Sezgin diyor ki:

    Sağol usta basit ve anlaşılır anlatım olmuş :)

  30. ALEV diyor ki:

    Yha ama bende bunlarin hiçbiri yok sadece google chrome yazan yere tikliyorum karşima google nin farkli resimleri çikiyor lütfen bana yardimci olun:( ayrica bana facebooktan istek gönderebilirsiniz :)

  31. ziver diyor ki:

    Arkadaşlar internet seçeneklerinde google sayfası olmasını istiyorum ama saçma bir adres kayıt olmuş ne ben o sayfa alanını silemiyorum tıklayamıyorum bana yardımcı olurmusunuz tşk ederim..

  32. hilxkl diyor ki:

    Ohhhhh be hayatımın en mutlu anlarındandı yemin edrim çok tşk.

  33. Bahri diyor ki:

    Valla sağol genç yaptım oldu :)

  34. irem diyor ki:

    çok sağolun sonunda yapabildim birçok siteye baktım ama hiçbiri doğru şeyi söylemiyordu

  35. Serkan diyor ki:

    Usta süpersin gayet basit ve güzel anlatmışsın teşekkürler ;)

  36. mithat diyor ki:

    Eyvallah kardesim cok işime yaradi her girişimde oraya google yazmak bana zor oluyordu artik sizin sayenizde kurtuldum tekrardan tesekkurler Allah razi olsun.

  37. Orçun diyor ki:

    oluyor sağol süper olmuş

  38. ACAR diyor ki:

    Ya arkadaş giriş sayfası tıklanmıyor çare nedir yani tıklansa halledicem anlattığınız gibi.

  39. yasir diyor ki:

    Yyaaa video bozulmuş hacılar

  40. Aydan diyor ki:

    Ohh bee Google Ana Sayfa oldu sağolun varolun :)

  41. Resul diyor ki:

    çok sağol teşekkür ederim..

  42. dilay bilgen diyor ki:

    Ya benim ana sayfama birdenbire başka bir saçma apan sayfaya geçti ama ben googleye çok zor giriyorum lütfen bana yardım edin :(

  43. Muhammed diyor ki:

    Aga ellerine saglık..

  44. iyi bir arkadaş diyor ki:

    Ya lütfen banada söyle allah aşkına ya lütfen

  45. musab ibn umeyr diyor ki:

    Ya benim bilgisayarımda başlangıç sayfası özel arama motoru gelmiş google kapanmış yazılacak yerde kapanmış
    ne facebook nede başka hiç bir şeyi açmıyor yardımcı olabilirmisiniz lütfen

  46. yağız diyor ki:

    Firefox nasıl ana sayfa olur yardım edin.

  47. qarizma eq0 diyor ki:

    Yha beyler mozilliada ana sayfa nasıl olur tşkkrler

  48. sld diyor ki:

    Ya arkadaşlar google chrome dan searcqu toolbar var kaldıramıyorum yardımcı olursanız sevinirim

  49. deli diyor ki:

    Tşkler işe yaradı yuppi:))

  50. çok saol diyor ki:

    Allah Razı Olsun Abi. Ayıp Ayıp Resimlerde Çıkıyordu Goodle de Düzelttim Sağol.

  51. atakaN diyor ki:

    Dostum Saol :)

  52. hyesiler diyor ki:

    Eyvallah Dostum

  53. inci diyor ki:

    Arkadaşlar Google Ana Sayfam Yaptım Ama Ana Sayfada Thats An Error Yazıyor Ne Yapmalıyım?

  54. mehmet diyor ki:

    Arkadaslar Bi Beashare Yükledim Mozilla Giris Sayfasi Oldu. seçeneklerden Degisiyorum Oluyo Ama Sayfayi Tekrar Açtigmda Gene Bearshare Nin Arama Motoru Geliyo. yardimci Olursaniz Sevinirim…

  55. ümit diyor ki:

    Teşekkür Ederim Kardeşim

  56. tutku diyor ki:

    Beyler Saolun Ya Valla 2 Sattir Arıyom Bulamadım Saolun..

  57. Tuğçe diyor ki:

    Ya Ben Google Chrome Kullanıyorum Peki Onu Nasıl Yapacağız Söyler misiniz Acaba?

    • Admin diyor ki:

      Sağ üstte X (çarpı) Nın Altında “ingiliz Anahtarı” Simgesi Var Ona Tıklayınız. Açılan Menüden “seçenekler”i Tıklayınız. Daha Sonra Yeni Açılan Pencerede “ana Sayfa” Kısmında “ana Sayfam şu Sayfa Olsun” Kısmına Google ‘ın Url Adresini Yazınız Ve Google Chrome Yi Kapatıp Yeniden Açınız. Artık Ana Sayfanız Google Olmuştur.

  58. TUĞRUL BEY diyor ki:

    Arkadaşlar acil yardım edin ya!!! Mozilla firefox 5.0’da mysearch die bişey çıktı. Kene gibi yapıştı gitmiyor. W7 kullanıyorum. Google ye giriyorum ama yine o çıkıyo ya acil yardım edin lütfen :(:(:(

  59. edaseda diyor ki:

    ya benim sorunum googleye kesinlikle giremiyorum napcam şaşırdım bna yardımcı olursanız çok sevinirim googleyi ana sayfam yapmak istiyorum:=)

  60. Ceylan diyor ki:

    Google Ana Sayfa Yaptım Sayenizde Çok Teşekkürler..

  61. mustafa diyor ki:

    ya bendede aynı sorun yaşanıyo deniz gibi seçenekler çıkmıyor sadece internet seçenekleri çıkıyor ama google yazamıyorum yazı yazılmıyor yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler. uou

  62. mustafa (gerçek çözüm) diyor ki:

    ”Mysearch” çözümü…
    Arkadaşlar ben kendi kendime çözdüm. İnternet başlangıç sayfasına ”mysearch” diye bir arama motoru geliyordu. Şimdi interneti açın. Araçlardan internet seçenekleri ve giriş sayfası bölümüne şunu yapıştırın. http://www.google.com/webhp?hl=tr sonra uygula ve tamam deyin. İnterneti kapatın ve yeniden açın. İşte hepsi bu. Hepinize hayırlı uğurlu olsun. :))) (teşekkürlerinizi bekliyorum ”hamza, tugo45, cengiz”)

  63. ahmet diyor ki:

    Windows 7 kullananda Alt+G yapın. Tıklayın. Kaldır kısmından giriş sayfasında yazılan adresi kaldırın. Daha sonra tekrar Alt+g yapın. Giriş sayfası ekle kısmını tıklatın www. google .com ana giriş sayfası olarak işaterleyip yenile yapın ve çıkın..

  64. fulya diyor ki:

    ben dediklerinizi yaptım ancak kayıt defterine giriyorum varsayılan default value gibi değişik şeyler çıkıyor isim değiştiriyorum yinede olmuyor

  65. yusufyet diyor ki:

    olcay güler ve funny çok teşekkür ederim arkadaşlar beni format atmaktan kurtardınız çok sağolun

  66. cengiz diyor ki:

    internet giriş sayfası açıldığında mysearch diye çıkıyor değiştirmek için uğraştım normal google olarak gözüküyor ama açılınca tekrar mysearch açılıyor yardım lütfen

    • cengiz diyor ki:

      sık kullananda google gelmiş oradan girebiliyorum değiştirmek eski haline getirmek istiyorum lütfen yardım edin

    • Funny026 diyor ki:

      arkadasım bak kesin cözüm bende bendede oluyodu youtube girmiyordu dediklerimi aynen uygula c ye gir oradan windows oradan system32 drivers etc orada host diye bi dosya var onu not defteri olarak ac google.com.tr ile ilgili olan ip yi sil youtube falanda girmiyorsa onlarla ilgili olan ipyi de sil sonra kaydette cık google gir sana bir süpriz var

      • olcay güler diyor ki:

        funny026 süpersin arkadaşım 5-6 gündür bununla uğraşıyorum yok sistem geri yükle yok başlat çalıştıra şunu yaz hiçbiri fayda etmedi virüs proglramlarına tarrattım nafile ama dediğni yaptım ordaki google olan herşeyi sildim şimdi google’a girebiliuorum, allah senden razı olsun çok teşekkür ederim.

  67. ömer faruk diyor ki:

    ya arkadaşlar ben yapıyorum siteyi www. google .com yapıyorum tamam diyorum sonra tekrar giriyorum www. bearshare .com çıkıyo yardımlarınızı bekliyorum…

  68. gül79 diyor ki:

    Merhaba aynı sorunu bende explorer’da yaşıyordum, şu şekilde kurtuldum, başlat + çalıştır, gpedit.msc, yazıyorsunuz + kullanıcı yapılandırması + windows ayarları + internet explorer bakım + url’ler + önemli urller, ilk satıra http://www.google.com yazıyorsunuz tamam diyorsunuz sorun kalmıyor ;)

    • ÜMİT diyor ki:

      Kardeşim çok teşekkür ederim gerçekten bu yazdığın çözüm işe yaradı bu konuda yardımseverliğini ortaya koyduğun için de ayrıyetten teşekkürler.

    • cengiz diyor ki:

      aynı şeyleri yaptım hala mysearch açılıyor

      • olcay güler diyor ki:

        c ye gir oradan windows oradan system32 drivers etc orada host diye bi dosya var onu not defteri olarak ac google.com.tr ile ilgili olan ip yi sil youtube falanda girmiyorsa onlarla ilgili olan ipyi de sil sonra kaydette cık google gir

    • Meryem diyor ki:

      Sağolasın..

  69. nicksiz diyor ki:

    Ben yapıyorum onu kapatmadığım sürece mozilla açtığımda google geliyor sonra 2 sinide kapatıyorum yeniden açıyorum gelen sayfa searchqu.com/406 sitesi geliyor bu ne demek lütfen açıklayın dediginiz herşeyi yaptım pc de virüs mü var acil cevap bekliyorum.

    • Admin diyor ki:

      Superantispyware Programını indirin Programda Ana Sayfa Ayarlama Var Oradan Ayarlayınız. Ayrıca Güncel İyi Bir Antivirüs Programı Temin Edin ve Sisteminizi Taratınız.

  70. Tugo45 diyor ki:

    Arkadaşlar google yi açıyorum fakat Karşıma Mysearh diye bir sayfa çıkıyor bunu nasıl eskisi gibi yapabilirim?

  71. veryveryhappyshe diyor ki:

    Çooooook Ama Çoook Sağolunnn Teşekkürler :) <3

  72. Nilay diyor ki:

    Sağolun yardımınızla yaptım

  73. hamza diyor ki:

    google anasayfası çıkmıyor My search die bişi çıkyor önüme hiç bişi anlamdım bundan ben :P

  74. selin diyor ki:

    Boşverin google yi ana sayfa yapmayı yapıpta napcanız

  75. hüseyin diyor ki:

    başlata tıkladım çalıştıra Regedit yazdım f 3 e bastım start page yide yazdım ama bilgisayar arama tamamlandı yazdı hiç bir şey göstermedi tamamı tıklayıncada kayboldu

  76. yağmur diyor ki:

    ya ben o dediğinizide yaptım ama yok olmuo f3 e basıorumm zaten google yazıo orda ama ana sayfam google diil komuta t die bişi çıkıo nasıl yapabiliim yardım edermisiniz

  77. hakan diyor ki:

    ben onu da yaptım ama olmuyor. sizin söylediğiniz yerlere giriyorum o dosyalarda olması gerektiği gibi google yazıyor. daha ne yapmam gerek format mı istiyor acaba pc.

  78. black diyor ki:

    ya benim ana sayfamda farklı bişey çıkıo program dizini die bi sayfa çıkıo google ana sayfa yapmak için sizin yapığınızı yapıom ama giriş sayfasına yazamıyorum kitlenmiş ne yapmam gerekir ?

  79. ramazan diyor ki:

    ben hepsini denedim oluyor 2. kez tıkladıgımda gne başka site geliyor naabmam lazım lütfen yardımcı oun

  80. atmaca06161 diyor ki:

    Arkadaşlar, internet explorer’ i açtığımda, arama sayfamda, ashampo, arama penceresi çıkıyor, daha önce google vardı, şimdi google kayboldu, ne yaptımsa googleyi ana sayfa yapamadım yardımcı olurmusunuz bana ?

  81. prince_of_78 diyor ki:

    biri pc me girip kayıt defterini tamamen ortadan kaldırmış regedite giremiyorum. bu işlen yöneticiniz tarafından devre dışı diyor. ve dolayısıyla google ana sayfa yapamayıyorum ne yapmalıyım cevap

  82. Alkrzma diyor ki:

    Kayıt Defteri kullanıcı tarafından devreden çıkartılmıştır diyor

  83. efsanef16 diyor ki:

    ya bende araçlar sekmesini tıkladığımda giriş sayfsası bölümü tıklanmıyor yanı aktıf değil lütfen yardımcı olurmusunuz?
    nasıl googleyı giriş sayfası yapabilirim. TEŞEKÜRLER

  84. metin diyor ki:

    O kadar arama ve uğraşım sonucu bir tek bu yazı bana yardımcı oldu. teşekkürler

  85. bara diyor ki:

    Google Chrome de nasıl oluyor yardımm

  86. mutLu diyor ki:

    eed ya bi türLü yapamıodum video çok yardımcı oLdu teşkLr. (:

  87. samet diyor ki:

    ya bende internet seceneklerine girince google.com olan yer donuk değişmiyo nasıl yapabilirim ?

  88. yok diyor ki:

    çok saolun çok güzel anlatılmış harika çok yardımcı aldu allah razı olsun kim yaptıysa

  89. Buket diyor ki:

    Çok güzel anlaşılır anlatım olmuş tek seferde yaptım sağolun